Yeni Hyundai Tucson, Vauxhall Grandland X ve Volvo XC40


Admin

Administrator
Staff member
#1
Yeni Hyundai Tucson, Vauxhall Grandland X ve Volvo XC40
Bir hibrit ailesi'nin SUV, pratikliği yakıt verimliliği ile birleştirmenin harika bir deneyim - ancak hangi türü seçmelisiniz? Üç ana seçeneği karşılaştırıyoruz ...
hyundai_tucson_vs_vauxhall_grandland_x_vs_volvo_xc40_fronts.jpg

YENİ Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 230 Hybrid Premium auto
Liste fiyatı 34,455 £
Hedef Fiyat 32,520 £

Yeni nesil Hyundai ailesinin SUV'si tam hibrit güçle geliyor ve şık bir iç mekanda dönümlerce alan vaat ediyor
Vauxhall Grandland X 1.6 225 Hibrit İşletme Sürümü Nav AT8
Liste fiyatı 32,390 £
Hedef Fiyat 30,441 £
Bu plug-in hibrit, tam şarjla 34 mil boyunca resmi olarak saf elektrik gücüyle çalışabilir ve düşük işletme maliyetleri vaat eder.
YENİ Volvo XC40 B4 R-Design auto
Liste fiyatı £ 35.055
Hedef Fiyat £ 32.863
Rahat, pratik ve şık XC40, en sevdiğimiz aile SUV'umuzdur; Bakalım bu yeni hafif hibrit versiyon etkileyici sicilini koruyabilir mi?
Hibrit güç , Toyota Prius gibi otomobillerde yıllardır varlığını sürdürüyor ve çoğumuzun kullandığı dizellere ekonomik ancak çoğu zaman kusurlu benzinle çalışan bir alternatif sağlıyor. Ancak şimdi, dizellerin tarih kitaplarına gittikçe daha fazla gönderilmesiyle , bu bir zamanlar niş teknoloji ana akıma girdi ve birçok marka, yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını azaltmak için süregelen savaşlarında her tür kategoride yarışmacılarla mücadele etti. Ve her geçen gün daha iyi hale geliyor.


Araba fırsatları

Hyundai Tucson

27,128 £ 'dan itibaren


Volvo XC40

Başlangıç £ 25,855


Range Rover Evoque

30,697 £ 'dan itibaren


Örneğin, dizel sonrası dünyada pratik ama cimri bir aile SUV'si arıyorsanız bu harika bir haber . Tek sorun, ihtiyaçlarınıza en uygun hibrit türüne karar vermektir. Hafif bir hibrit, bir 'kendi kendine şarj olan hibrit' veya bir plug-in hibrit mi satın almalısınız?
Suları kirletmeye yardımcı olmak için, en yeni yarışmacı Hyundai Tucson olmak üzere üç ana türü sıraladık . Bu, otomobil endüstrisinin 'kendi kendini şarj eden hibrit' olarak adlandırmayı sevdiği şeydir; bu, bir elektrik motoruna ve benzinli motora yardımcı olmak için ekstra güç sağlayacak kadar büyük bir bataryaya sahip olduğu - böylece performansı ve ekonomiyi artırırken aynı zamanda arabaya da izin verdiği anlamına gelir. sadece elektrikle kısa süreler için koşmak.
Bununla birlikte, Vauxhall Grandland X gibi bir plug-in hibridin yararlı yalnızca elektrikli ürün yelpazesine sahip değildir . Tucson'dan farklı olarak, pilini şarj etmek için şebekeye takılabilir. Bu, Grandland X'e 34 millik resmi bir elektrik menzili ve çok düşük CO2 emisyonu sağlıyor, bu da onu kağıt üzerinde cazip bir şirket arabası yapıyor .

Bizim nihai rakip olduğunu Volvo XC40 , bizim Yılın Aile SUV yeni hafif melez benzinli motor ile de olsa. Hafif hibritlerin yalnızca elektrik gücüyle seyahat etme yetenekleri yoktur, ancak performansı artırmak ve motor üzerindeki yükü hafifletmek için yeniden konuşlandırılabilen frenleme ve yavaşlama altında enerji toplarlar, teoride verimliliği artırır.
Sürme
Performans, sürüş, kullanım, iyileştirme
Üçümüzün en güçlüsü olan 227bhp Tucson, şaşırtıcı olmayan bir şekilde, düz bir çizgide en hızlısı, 0-60 mil / saatten sadece 6,9 saniye sürüyor. Birkaç yıl önce, bu bir aile SUV'u bir yana, sıcak bir hatchback için saygın bir zaman olarak kabul edilirdi. Bununla birlikte, sadece ön tekerleklerden geçen bu kadar homurtuyla, soğuk veya nemli koşullarda çekerken biraz tekerlek patinajı tetiklemek çok kolaydır.




Ne Grandland X ne de XC40 hızlanma için aynı ligde değil, her ikisi de 7,8 saniyede 60 mil / saate ulaşıyor - Grandland X'in daha büyük bataryası nedeniyle rakiplerinden daha ağır olması ve XC40'ın kapalı olması nedeniyle bu şaşırtıcı değil 20bhp'den fazla güç. Ekstra güçleriyle Tucson ve Grandland X, otoyol kayma yollarında ve B-yolu sollamalarda XC40'tan daha hafif işler yapıyor.
Ne yazık ki, üçü de oldukça karartılmış otomatik şanzımanlar tarafından sıkıştırılıyor. Hareket halindeyken ani bir ivme patlaması istediğinizde, Tucson's ve Grandland X'in kutuları, yanıt vermeden önce hangi viteste olmaları gerektiğini anlamak için birkaç saniyeye ihtiyaç duyar. Bu, özellikle Dinamik modu seçerseniz, XC40'ta daha az sorun yaratır, ancak kavşaklardan çıkarken anlık olarak titreme eğiliminde olduğu kasabada zaafları gerçekleşir.

Tucson ve Grandland X, şehirdeki elektrik gücüyle sessizce çalışabildikleri için XC40'a göre doğal bir avantaja sahipler. Elimizde, Grandland X 23 millik saf elektrikle çalışmayı başardı - testimizin yapıldığı gün sıcaklığın sadece 2 derece C olduğunu düşündüğünüzde fena değil. Benzinli motor devreye girdiğinde, bunu nispeten yumuşak bir şekilde yapıyor, ancak yüksek devirlerde boomy ve kaba olması utanç verici olsa da.



Tucson, elektrik modunda yalnızca kısa patlamalar yapabilir. Yaklaşık bir mil sonra, araba güç kaynakları arasında gidip gelirken motorun girip çıktığını fark edeceksiniz, ancak bunu sorunsuz bir şekilde yapıyor. Motor, bir seyir sırasında oldukça sessizdir, ancak sert bir şekilde devirirseniz ve direksiyon simidinden bazı titreşimler filtrelendiğinde huysuz bir ses çıkarabilir. XC40'ın motoru tam olarak fısıltı kadar sessiz değil, ancak şüphesiz hem his hem de ton açısından en yumuşak olanı.
XC40, iyileştirmenin diğer yönlerinde de başı çekiyor. En az 70 mil hızla rüzgar ve lastik gürültüsünden muzdariptir, Grandland X ise en gürültülüdür.

Hem Tucson hem de Grandland X, kararsız bir düşük hızlı sürüşten muzdariptir, ancak en azından ikincisi otoyol hızlarında biraz yerleşmeye başlar. Bu Tucson için söylenemez; Bu sadece bitümün pürüzlü kısımları üzerinde kıpır kıpır değil, aynı zamanda genleşme derzlerinde ve daha büyük yol izlerinde sarkmalar ve pingler.
Tersine, XC40 hızlı dalgalanmalarla mükemmel bir şekilde başa çıkarken, sizi şehirdeki çukurlardan iyi bir şekilde izole eder. Ve bunu, diğerlerinde olduğu gibi, altınızda gürültülü bir şekilde gümbürtücü bir gürültü olmadan yönetir. Bu, en yumuşak frenlerle (Grandland X'ler belirsizdir ve Tucson'ın kavrayışı) XC40'ı en rahatlatıcı şehir arkadaşı yapar.
Üçümüzden hiçbiri, Pazar günü sabahın erken saatlerinde bir sürüş için anahtarları almanıza izin vermeyecek, ancak XC40 bir taşra yolunda en sakin ve güven uyandıran model. Direksiyonu hafif olsa da doğrudur, arabayı istediğiniz yere yerleştirmenize yardımcı olur, ayrıca virajlara en az eğilir ve en sert şekilde kavrar.


Tucson çok geride değil ve hafif bir hızda bir B-yolunda ilerlemek için mükemmel bir keyif veriyor, ancak itin ve XC40 ve onunki kadar önden arkaya doğru tutamadığını göreceksiniz. direksiyon hakimiyeti biraz fazla heveslidir, bu nedenle virajlara girerken yumuşak davranmak her zaman kolay değildir.
Bununla birlikte, daha yüksek hızlarda güven uyandırmayan Grandland X'in belirsiz direksiyonuna tercih edilir. Grandland X ayrıca en az tutuşa sahip ve hızlı yön değişiklikleriyle oldukça ağır geliyor.
 
Top