Volkswagen Tiguan Birinci Nesil (2007-20017)


#1
Döşeme seviyeleri
Tiguan dünya çapında çeşitli trim seviyelerinde sunuldu. Amerika Birleşik Devletleri'nde, trim seviyeleri S, SE ve SEL'dir. Birleşik Krallık'ta trim seviyeleri S, Match, Sport ve Escape idi. Kanada'da, trim seviyeleri isteğe bağlı bir Spor Paketi ile Trendline, Comfortline ve Highline ve Highline'dı. Rusya ve diğer pazarlarda, trim seviyeleri Trend & Fun, Sport ve Style ve Track & Field'ı içeriyordu . Avrupa pazarlarına 2010 yılında başlayan bir R-Line trim seviyesi verildi.

Trend ve Eğlence özellikleri, 18 derecelik maksimum yaklaşma açısı sunar. Özellikler altı hava yastığı dahil ESP , Stabilite Programı Fragman oto tutma fonksiyonu ile arka bankta ve elektronik park freni üzerinde ESP, Isofix çocuk koltuğu demirleme yeri ile entegre, entegre CD çalar, yarı otomatik klima kontrol sistemi dört elektrikli cam otomatiği ile RCD 210 radyo elektrikle ayarlanabilen ve ısıtılan dış aynalar, yol bilgisayarı, merkezi kilitlemenin RF uzaktan kumandası ve çeşitli saklama bölmeleri ve bölmeleri.

Sport & Style, 17 inç alaşım jantlar, krom tavan rayı, ön tampondaki krom şeritler ve etrafındaki yan cam kaplama, renkli camlar, yüksekliği ayarlanabilir bel destekli spor koltuklar, katlanabilir ve yüksekliği ayarlanabilir kolçaklı orta konsol, katlanır ön yolcu dahil ek özellikler sunar koltuk, ön koltukların altındaki çekmeceler, ön koltukların arkasında katlanır masa ve eşya saklama cepleri, direksiyon simidi için deri, vites topuzu ve vites değiştirme ayakkabısı, Alcantara vurgulu kumaş koltuklar, seyir kontrol sistemi ve lastik basıncı göstergesi.

Atletizm paketi, 28 derece yaklaşma açısı, tepe iniş yardımcısı, modifiye sürüş pedalı karakteristiği, EDS uyarlaması (en küçük kaymada elektronik diferansiyel kilitleri etkinleştirilir), ABS uyarlaması (gevşek bir şekilde frenlemeye yardımcı olan) ile yeniden tasarlanmış bir ön modül içerir. alt tabakalar), yokuş tırmanma yardımı, otomatik şanzıman vites seviyesi ön seçimi (optimum motor frenleme etkisi dahil), 16 inç alaşım jantlar, lastik basıncı göstergesi, siyah tavan rayları, motor alt koruması, pusula ekranı, özel kapı darbe koruma şeritleri ve ayarlanabilir koltuklar bel desteği.

şasi
İlk nesil Tiguan , B6 Nesil Volkswagen Passat'ın PQ46 platformunu kullanıyor . Yaygın bir yanılgı, Tiguan'ın, Mk5 ve Mk6 nesli Volkswagen Golf'ün temelini oluşturan PQ35 şasisi üzerine inşa edilmiş olmasıdır. PQ46 kasası PQ35 platformuna dayanırken, daha fazla PQ35 giriş seviyesi ile PQ46 orta menzil arasında birkaç fark vardır.

Yapımında kullanılan parçaların çoğu, aynı kasanın Volkswagen B6 Passat ve CC modellerinde kullanılan parçaların aynısıdır.

Çin
Tiguan'ın ithalat versiyonu 2009 yılında Çin pazarında göründü ve yerel olarak basılmış bir versiyonuyla (aka Shanghai-Volkswagen Tiguan) 2009 Guangzhou Motor Show'da gösterime girdi. Çin yapımı Tiguan, 1.8 TSI (118 kW) ve 2.0 TSI (147 kW) kullanıyor ve revize edilmiş bir ön panoya sahip. Aynı zamanda ithalat Tiguan hala Çin'de 2.0 TSI ve R-Line kitine sahip olan Çin'de satılıyor.

İthalat modelinin temel tasarımı uluslararası ile aynıdır. Yerel olarak inşa edilmiş ve ithal modelleri farklılaştırmak için, Şangay-VW Tiguan'a 途 观 (tiguan) olarak bilinen bir Çin adı verilir ve ithal edilenin orijinal harf adını korur.

17 Temmuz 2009'da Shanghai Volkswagen genel müdürünün yanı sıra şirketin halkla ilişkiler şefi ve şirketin iki diğer yöneticisi de, yüksek hızlı trafik kazasında Volkswagen Tiguan'a ait bir şirkette öldü.

Çin basında çıkan haberlere göre, Şangay VW Genel Müdürü Liu Jian ve PR şefi Zeng Jialin, diğer iki yöneticiyle birlikte 220 km / s (140 mil) - otoyolun maksimum 110 km / s (68 mil / saat) sınırını aşarak seyahat ediyorlardı. - Tiguan bir kamyona çarptığında. Tiguan'ın en fazla 200 km / s hıza sahip olması ve kaza bölgesinden sadece 2 km uzaklıkta bir gişe istasyonu olması nedeniyle, gerçekte ne olduğu konusunda bir anlaşmazlık var.

Tiguan.jpg
 
Top