Volkswagen The Beetle Hakkında


#1
Volkswagen Beetle -resmi Volkswagen Tip 1 , gayri Almanca Käfer İngilizce konuşan dünyanın, bazi bölgelerinde ( "böceği" anlamına gelir,) Hata , ziyaretinde Bilinen Diğer birçok takma diğerinde Bir iki dilde-olduğunu 1938'den 2003'e Kadar Alman otomobil Üreticisi Volkswagen (VW) pazarlanan ziyaretinde Üretilen Tarafından dört yolcuya (ikisi işin başında, ikisi ikisi arkada), dört yolcu Için tasarlanan kapı, arka motorlu Ekonomik otomobil .

Bir İhtiyacı Halkın arabası ( Volkswagen Almanca), konsepti Fonksiyonel amaçların lideri Tarafından Formüle Edilmiş ettik Nazi Almanya'sında , Adolf Hitler'in -seri development Yaptığı Için Olmak için ucuz, Basit araba istedim, yeni yol ağının ülkenin . Baş mühendis Ferdinand Porsche ve ekibi 1938'deki kadar tasarımı tamamladı. Porsche'nun Tatra V570 gibi Diğer çağdaş otomobillerin tasarımında ettik Josef Ganz'ın çalışması Üzerindeki Etkisi hala tartışma konusudur. Sonuç, ilk Volkswagen ve Brass Era'dan bu yana ilkarkadan motorlu otomobillerden biriydi.. Üretilen 21,529,464 ile Böcek, bugüne kadar yapılmış tek bir platformun en uzun ve en imal edilmiş otomobili .

1930'larda planlama aşamasında, sadece 1945'ten başlayarak önemli seviyede üretildi (İkinci Dünya Savaşı'nda inşaat üretim bekletildi), model Volkswagen Tip 1'i dahili olarak belirlediğimizde ve sadece Volkswagen (veya "Halk Arabası"). Daha sonraki modeller Volkswagen 1200, 1300, 1500, 1302 veya 1303 olarak belirlendi, eski üçü motor yer değiştiriliyorkendu , ikincisi tür numarasından elde edildi. Bu modeli, Kendi Ülkesinde Käfer ( " böcek " Almanca Için , İngilizce konuşmacısı ile Cardio fikirde ) Tanındı Olarak DAHA SONRA Almanya'da bu isim Altında pazarlandı ettik. ve diğer dillerde Volkswagen olarak. Sözcük, Fransa'da Coccinelle ( uğur böceği için Fransızca ) olarak biliniyordu .

Orjinal 25 beygir böceği, Reichsautobahn Sisteminde uygulanabilir Bir hız olacak Olan, 100 km / s (62 mil / sa) civarında Bir hız Için tasarlandı . Savaş sonrası fiyatlar Autobahn'ın hızı arttıkça, 1966'ya kadar süren ve "klasik" Volkswagen motoru haline gelen 36 beygir gücüne, 40 hp'ye çıkarıldı. Bömann nihayetinde Karmann Ghia , Tip 2 ve dış koç inşaatçıları dahil olmak üzere değişkenlere yol açtı . Beetle, Volkswagen, Fiat ve Renault liderliğindeki önemli bir trendi işaretlenmiş , arka motor, arkadan çekişli düzeni, 1946'daki otomobil üretiminin yüzde 2.6'sından 1956'da yüzde 26.6'ya yükseldi. Zamanla önden çekişe doğru Bir eğilim Avrupa küçük otomobil pazarına hakim OLACAKTI. 1974'te Volkswagen'in kendi önden çekişli Golf Golf modeli Beetle'ı başardı. 1994'te Volkswagen , orijinal Beetle benzeyen "retro" temalı bir konsept otomobil olan Konsept One'ı ve 1998'de ise orijinal Tip 1'i hatırlatan stiliyle çağdaş Golf platformunda tasarlanan " New Beetle " ı tanıttı. 2010 tarihinde yukarı üretimde kaldı ve 2011 'de orijinal Beetle'yi daha çok ve daharanı daha agresif tarzlı Beetle (A5) başardı .

1999 Yüzyıl Otomobil yarışmasında, 20. yüzyılda dünyanın en etkili otomobilini belirlemek için Tip 1, Ford Model T , Mini ve Citroën DS'den sonra dördüncü oldu .

VolkswagenTheBeetle.JPG
 
Last edited by a moderator:
Top