S4 (1993) ve türevleri

Arabadelisi

Well-known member
#1
Arabanın 1993 yılında Julian Thomson tarafından yenilenmesi, Seri 4 (veya S4 ) ile sonuçlandı . [33] Dış değişiklikler, arka güverte kapağının yarısına yerleştirilmiş daha küçük bir arka spoiler ve revize edilmiş ön ve arka tamponlar, yan etekler ve değer panelleri içeriyordu. Yeni beş kollu alaşım jantlar da takıldı. Toyota AE86'dan yeni dikdörtgen stop lambaları ödünç alındı . S4'ün motoru, SE ile aynı 197 kW'ı (268 PS; 264 hp) üretti. S4 hidrolik direksiyonlu ilk Esprit'ti.

S4 1994'te S4 Sport ( S4s ) tarafından başarıldı . S4'ten en belirgin dış değişiklik, Sport 300'den bir arka kanadın eklenmesiydi . Motor hala bir 2.2 L 910 serisi idi, ancak genişletilmiş giriş portlarını, silindir kafası modifikasyonlarını, yeniden kalibre edilmiş bir ECM'yi ve revize edilmiş bir turboşarjı içeren performans arttırıcı modifikasyonlara sahipti. [34] Motor çıkışı 224 kW (305 PS; 300 hp) ve 393 N⋅m (290 lb⋅ft) torka yükseldi. En yüksek hız 270 km / sa (168 mil / sa), slalom hız 99.3 km / sa (61.7 mil / sa), yanal ivmelenme 0.91g'a yükseldi ve 0-60 mil / saat sadece 4.6 saniye sürdü
 
Üst