Rover Streetwise Hakkında

Arabadelisi

Well-known member
#1
Rover Streetwise küçük İngiliz oldu otomobil tarafından yapılan MG Rover . Rover 25'e dayanıyordu , ancak sürüş yüksekliği ve daha düşük tamponlar arttı . Araba, Rover tarafından 'şehir içi bir karayolu' olarak pazarlandı.

MG Rover'in iflası nedeniyle Nisan 2005'te üretim sona erdi, ancak MG Rover'in varlıklarının Nanjing Automobile Group tarafından satın alınmasının ardından 2008 yılında Çin'de MG 3 SW olarak yeniden belirlendi .

Tarihçe

Rover Streetwise, Rover'ın genç sürücülere itiraz etme girişimi oldu. Rover , 1999 yılında mevcut modelleri 25, 45 ve Rover tarafından tasarlanan 75 modelleri için bir facelift ile modernize etmişti; ancak Rover, 2000 yılında BMW tarafından Rover'ın Phoenix konsorsiyumuna satışından sonra kararsız bir satış ve kararmış bir markala karşı karşıya kaldı . Yeni modeller planlama aşamasında olsa da, yeni modeller piyasaya sürülmeden önce 25 ve 45 modelleri en az 10 yaşında olacaktı. Phoenix, MG markasının haklarına sahipti ve ZR, ZS & ZT'yi bir miktar başarı ile pazarlayarak mevcut 25, 45 ve 75 modellerini rahatlattı. Buna ince ayarlı süspansiyon, yeni tekerlekler, değiştirilmiş gösterge paneli ekleri, farklı koltuklar ve bodykits dahildir.

MG markasının popüler olduğunu kanıtlayan MG Rover Grubu, dikkatlerini Rover markasına yöneltti. Rover rozetli otomobiller oldukça sabit bir görüntüye sahipti ve genellikle yaşlı sürücülerle ilişkilendirildi. Böylece, MG Rover daha genç bir pazara itiraz etmeye çalıştı. MG Rover, bir niş pazar için bir araba tasarlamaya karar verdi ve Audi A6 Allroad , Škoda Octavia Scout , Volvo XC70 ve Volkswagen Polo Fun / CrossPolo'ya benzeyen 'Urban on-roader' görünümünü seçti .

Streetwise, Nisan 2005'te Rover'in ticaretini bırakıp yönetime girmesiyle üretimi durdurdu.

dizayn


Sert görünümlü Streetwise, 4x4 görünüşlü , iki tekerlekten çekişli bir kentsel araç olarak tasarlandı . Sokak yönünde, temel 25'ten daha yüksek bir sürüş yüksekliğine sahipti ve 25'in ortak özelliklerinden birçoğunu paylaşmasına rağmen, gri veya siyah plastik tamponların etkisiyle büyük bir darbe emen görsel olarak farklıydı . Rover ve MG serisinin geri kalanından farklı olarak, Streetwise tamponları renk kodlu değildi. Dairesel farları tamamlamak için ön gösterge ve sis farları yeniden tasarlandı ve çoğu model standart olarak 16 inç jantlarla geldi. Yük alanını genişletmek için, Sokak Yönünde ayrıca Sokak Yönünü ZR ve 25'ten ayırt etmeye yarayan çok amaçlı tavan barları takıldı.

Streetwise, dört veya beş koltukta (isteğe bağlı) sunulan sportif iç seçenekler sunar. Standart dört koltukta iki ayrı arka koltuk ve bir ayırma merkezi konsolu vardı ve yarı deri gövdeli koltuklardı. Tüm modeller standart ön elektrikli camlar, sürücü hava yastığı , PAS ve ABS ile geldi . S & SE modelleri deri direksiyon, vites topuzu ve klima ile geldi. Elektrikli cam anahtarı, el freni yanında, yeni stil rocker anahtarıyla ortada krom efektli plastikten dairesel bir tasarıma yerleştirildi. Diğer ince değişiklikler arasında, vites kolu tabanının etrafındaki perçinlenmiş bir krom efektli plastik halka ve bir tekrar oyulmuş mavi çizgi kadranı bulunur. Tüm Streetwises, trafik sıkışıklığı, kalabalık rotaların sürücülerini uyarmak için erken uyarı aracı ve standart olarak CD çalarla birlikte geldi. Streetwise ayrıca bir seçenek olarak veya daha yüksek modellerde standart olarak arka park sensörleriyle birlikte geldi.
 
Üst