Rover Coupé (1996-1998)


Admin

Administrator
Staff member
#1
1996'da Rover, modelin 200 modelini de kaybederek Coupé'ye revizyon yaptı. Önceki modellerin yerine iki yeni model tanıtıldı. Coupé 1.6 şimdi Rover Group'un önceki Honda ünitesi yerine kendi K-Serisi 16 valf çift üstten eksantrik mili güç ünitesine sahipti . 2.0 ve Turbo modelleri 1.8 VVC Coupe ile değiştirildi.

İç kısımda, iç kısım tamamen yenilendi ve yeni şekillendiriciye yeni Rover 200 modeline uygun olarak yeni yuvarlak teli takıldı. Tüm modellerdeki alarm sistemi tekrar değiştirildi ve şimdi Thatcham onayına sahipti. İç döşeme, koyu renkli Ash Grey'den daha hafif bir Picadilly Gray'e kadar aydınlatılmıştır. 1.6 VVC önceki modellerde görüldüğü gibi deri yan desteklerle gelirken, kırmızı ya da gri merkezlerde kumaş döşeme takılmıştı. Her üç modelde de tam dumanlı deri seçeneğine sahipti.

Dış cephe boyası, yepyeni bir renk olmak üzere yedi renkte belirtilebilir: Alev Kırmızısı, Kömür, Platin, İngiliz Yarış Yeşili, Tahiti Mavisi, Gece Ateşi Kırmızısı ve Amaranth. Prodüksiyonun bitimine bakıldığında, Diamond White yeniden piyasaya sürüldü ve başka bir yeni renk olan Antrasit de mevcuttu.

1998 yılında Rover Group, R8 serisini sona erdiren Coupé'nin üretimini durdurdu. Rover Coupé gövde şekli, yeni şekil 200 ve 400 ile aynı çizgide olmak için hiçbir zaman yenilenmedi.
 
Top