Rover 200 Coupé (1992-1995)


Admin

Administrator
Staff member
#1
Daha önce sadece dört tekerlekten çekiş ve bazı arka tekerlekten çekiş araçlarına (Maserati Biturbo) uygulanan, kurulan 'Torsen' tork algılama çekiş kontrol sisteminin özel olarak geliştirilmiş bir sürümü, kullanımın optimize edilmesine yardımcı olmak için geliştirilmiştir. 220 Turbo Coupé'de standarttır ve doğal olarak aspire edilen 220 versiyonunda ilk üretim yılı için isteğe bağlıdır. O zamanki eleştirmenler, elleçlemenin güç tarafından ön tekerlekler arasında beceriksizce iletilen güçten etkilendiğini bildirdi. Sonuç olarak, taşıma dinamikleri rakiplerinin gerisinde kaldı.

Lansmanında, üç motor tipi Coupé'ye geniş bir çekicilik verdi: Honda D Serisi 1,6 litre motor 111 PS (82 kW; 109 bhp) ve iki Rover 2.0 T Serisi motor ; 136 PS (100 kW; 134 bhp) üreten bir doğal aspire ve 200 PS (147 kW; 197 bhp) bir turbo versiyon. Tüm versiyonlar standart olarak manuel şanzımana sahipti, sadece 1.6 versiyonla otomatik bir seçenek vardı.

1994 yılında, 200 Coupé ürün yelpazesinde değişiklikler yapıldı; en belirgin şekilde, 200 serisinin geri kalanıyla aynı hizada olacak şekilde bir krom ızgara eklenmiş oldu. Kullanılan deri miktarındaki bir azalma, ateşleme namlusu ışığı çıkarılmış ve kısa çizgi ışığı karartma silinmiş gibi maliyet tasarrufu değişiklikleri de görülmüştür. Alarm sistemi mevcut güvenlik gerekliliklerine uymak için birkaç değişiklik aldı.

Ash Grey, tüm türevlerde standart döşeme rengiydi, ancak isteğe bağlı tam deri döşeme seti, Ash Grey veya Sand Stone Beige olarak belirtilebilir. Dış renkler başlangıçta şunlardı: Beyaz Pırlanta, Alev Kırmızısı, Siyah, Quicksilver Metalik, Nordic Mavi Metalik, Polinezya Turkuaz Metalik, Gece Ateşi Kırmızı Sedefli ve Tahiti Mavi Sedefli (Coupé'ye özel yeni bir renk, daha sonra Rover serisindeki diğer otomobillerle tanıtıldı) . 1994 yılında Nordic Blue ve Quicksilver, British Racing Green, Platinum Silver ve Charcoal ile değiştirildi. Tüm modellerde siyah, sedefli veya metalik boya isteğe bağlıydı.
 
Top