PT Cruiser GT


Arabadelisi

Well-known member
#1
PT Cruiser GT (aynı zamanda GT Cruiser olarak da bilinir), yüksek çıkış turbo sıcak hatch PT Cruiser varyantı 2003 model olarak getirmiştir. Motor, aşağıdakileri içeren standart PT'ye yükseltilir: daha güçlü krank kasası, 11 mm başlı cıvatalarla daha kalın bir güverte (vs 10 mm), turbo için bir yağ tahliyesi, bir dökme alüminyum yapısal yağ tavası, daha yüksek kapasiteli bir yağ pompası yüksek sertlikte çelikten bir krank mili, yatak muylularının, yağ frezelerinin (pistonların altını soğutmak için) geliştirilmiş işlenmesi, Mahle tarafından özel olarak yapılmış ötektik alüminyum alaşımlı pistonlar ve çatlak başlıklar ve 9 mm cıvatalarla dövme bağlantı çubukları. Silindir kafası ayrıca turbo motorlar için doğal olarak aspire edilenden farklıydı. Turbo versiyon hem PT Cruiser GT hem deDodge Neon SRT-4 , daha geniş çaplı valfler ve yuvalar, Inconel'den yapılmış egzoz valfleri, gelişmiş soğutma ve daha büyük yağ boşaltma geri geçişleri, farklı eksantrik milleriyle birlikte. PT Cruiser Turbo motor paketi, SRT-4'ten farklıdır çünkü emme manifoldu, turboşarj tesisatı ve ara soğutucu farklıdır. MOPAR Aşama 1 ve destekleyici turbo bileşenleri gibi güncellemeler üreticiden temin edildi. SRT-4'teki performans parçalarının çoğu, PT Cruiser GT ile uyumludur.

performans

215 hp (160 kW) 5000 rpm'de ve 245 lb⋅ft (332 N⋅m) @ 3600 rpm'de (2003–2005) [12]
230 hp (170 kW) 5100 rpm'de ve 245 lb⋅ft (332 N⋅m), 2400 rpm'de (2006+) [12]
En yüksek hız 125 mil (201 km / sa) (Vali sınırlı)
Standart özellikler
Autostick veya 5 ileri Getrag manuel şanzıman
ABS ve çekiş kontrolü ile 4 tekerlekli disk frenler
Kromlu 17 "jantlar, P205 / 50R17 lastikleri ile
Gövde rengi monoton ön fasya, daha büyük, daha düşük delikli
Daha büyük egzoz açıklığına sahip gövde rengi monoton arka panel
Özel olarak ayarlanmış süspansiyon (aynı zamanda yüksekliği 1 inç düşürdü)
Büyük çaplı krom egzoz ucuna sahip performans ayarlı egzoz sistemi
 

Latest posts

Top