Pontiac Grand Am 1978-1980


Arabadelisi

Well-known member
#1
1978
Grand Am, önceki nesilden küçültülmüş Grand Prix'in G platformuna dayanan 1978 yılına geri döndü ve dikey çubuk ızgara ve diğer süslemelerin kullanıldığı LeMans'tan ayırt etmek için iki ve dört kapılı modellerde teklif edildi. tabanlı. 1973-75 modelleri gibi, bu nesil Grand Ams da standart radyal lastiklerin yanı sıra ön ve arka dönüş çubuklarına sahip yükseltilmiş Radyal Ayarlı Süspansiyona sahipti. İç kısımlar standart bir notback koltuklu koltuk, isteğe bağlı 60/40 koltuk veya yolcu tarafında konsol ve yatar koltuklu Strato kova koltuklar, isteğe bağlı bir takometre, [17] ve ya bez ya da Morrokide vinil döşeme seçenekleriyle Grand LeMans'a benziyordu.

Standart donanım; hidrolik direksiyon, elektrikli ön disk frenler, Turbo Hydra-matic şanzıman, tam enstrümantasyon ve Pontiac'ın 30,9 cu (4.9 L) V8 motorlu, iki namlulu karbüratörlü, 140 hp (104 kW; 142 PS) üretiyordu. İsteğe bağlı 4-bbl 155 hp (116 kW; 157 PS) versiyonunun yanı sıra kar tanesi tekerlekleri, beyaz duvarlı ya da beyaz harfli lastikler, elektrikli camlar ve koltuklar, eğimli direksiyon simidi, açılır tavan ve seyir kontrolü gibi çok sayıda ekstra maliyet öğesi de vardı.

Daha sıkı emisyon düzenlemelerinin 1977'den bu yana Pontiac V8 motorlarını kullanamadığı Kaliforniya'da, Chevrolet V8 motorları iki varil karbüratörlü veya isteğe bağlı dörtlü dörtlü (5.0 L) V8 standart 135 hp (101 kW; 137 PS) 305 cu dahil olmak üzere değiştirildi 145 hp (108 kW; 147 PS) ile namlu versiyonu.
 

Latest posts

Top