Opel insignia 2021


Admin

Administrator
Staff member
#1
Opel-Insignia-Insignia-Grand-Sport-B-facelift-2020.jpg

Insignia, en son güncellemelerin ardından kilometrelerce yol kat edilebilecek çok hoş ve rahatlatıcı bir makine olmaya devam ediyor. Bununla birlikte, bir GSi modeli olarak pek mantıklı değil. Dört tekerlekten çekiş olmadan yaşayabiliyorsanız, daha ucuz benzin neredeyse aynı hızda . Henüz yeni 1.5 dizeli örneklemedik, ancak kağıt üzerinde serinin seçimi olacak gibi görünüyor.

Vauxhall Insignia, 2021 için revize edildi ve güncelleme serisine ilişkin ilk deneyimimiz, en üst seviye GSi modeli biçiminde geliyor. Markanın en yeni VXR isimli modeli Insignia'da eksik ve yakında bir dizi sportif EV'ler için ayrılacak,

Ama şimdi yepyeni bir motor ve şanzıman sayesinde benzinli olarak geri döndü. Değişiklikler, yeni dizel üniteler de dahil olmak üzere motor yelpazesindeki çok daha geniş kapsamlı revizyon var.oldukça geniş bir motor seçeneği ile geliyor Ayrıca bazı güvenlik teknolojisi yükseltmeleri ve incelikle revize edilmiş stil de var.

GSi, makyajdan önce Insignia alıcılarına hem benzinli hem de dizel olarak sunuldu. Gözünüzü kırpmadan bu kadar çok şey yapsanız da, eski NEDC test kriterine göre 197 gr / km emisyonla eski olanı kaçırmış olurdunuz, Vauxhall, satıştan neredeyse bir ay sonra İngiltere pazarından çıktı.
Dışarıdan bakıldığında, yüz gerdirme, krom ekleri ve çevresi, Corsa gibi otomobillerde bulunan markanın en son görünümüne daha yakın bir şekilde yüzü daha yakından getiren daha geniş bir ızgaraya sahip. Ön tampon yeniden tasarlandı ve farlar inceltilirken sis lambaları daha da kenarlarına doğru hareket ettirildi. GSi, bazı 20 inç alaşım jantlar, daha derin ön ve arka tamponlar, daha sportif yan marşpiyeler ve bir çift çift egzoz borusu sayesinde alt trim seviyelerinden ayrı tutuldu.

Gümüş kaplama bir yana, kabinde çok az şey değişti. Eskisi gibi çok geniş - Skoda Superb kadar geniş olmasa da - ve GSi modeli bazı çok ciddi görünümlü spor koltuklara sahip. Onlara yerleşin ve son derece rahat olduklarını kanıtlayın ve standart olarak hem ısıtılır hem de soğutulur.
Vauxhall’ın en son modellerinin çoğu artık PSA Grubunun temellerinden, motorlarından ve teknolojisinden yararlanırken (şimdi büyük Stellantis imparatorluğunu oluşturmak için FCA ile birleşti), GSi önceki sahipleri General Motors altında geliştirilen bir benzinli motordan yararlanıyor. 2.0 litrelik turboşarjlı ünite, bağlı olduğu dokuz ileri otomatik motor gibi tamamen yenidir.

Sonuç aslında güçte bir düşüş - önceki 260bg'ye kıyasla 227bhp. Tork da 50Nm azaldı - şimdi 350Nm. Kağıt üzerinde bu çok büyük bir fark yaratmadı: Yedi saniyelik 0-100 km / s hız, eski otomobilin kıyaslamasının yalnızca onda biri gerisinde kalıyor.

Yolda GSi gerçekten hızlı olmaktan çok canlı hissediyor; dalgalanma heyecan verici olmaktan çok saygın. Yeni vites kutusundan da pek heyecan duyulmuyor: yeterince sorunsuz bir şekilde vites değiştiriyor, ancak çoğu zaman dokuz vitesten hangisinin doğru vites kutusu olduğuna karar vermekte zorlanıyor. Yine de, sürücünün girdisine yanıt vermesi çok yavaş olan manuel geçersiz kılmadan daha iyidir - hatta yanıt verse bile.
 
Top