Mitsubishi Mirage İkinci nesil (1983-1991) İnceleme

#1
Mitsubishi, 1983'te Japonya'ya, ikinci nesil Mirage'yi piyasaya sundu; yine de, aralığı Mirage (üç ve beş kapılı hatchback, artı dört kapılı sedan) ve Lancer Fiore (dört kapılı sedan) modellerine böldü. 1986 yılında 1.8 litre benzinli motorla birlikte 1986 sonbaharından itibaren dört tekerlekten çekişli bir vagon ile Mirage'nin bir istasyon vagonu sürümü eklenmiştir . Birçok ihracat pazarı, hatchback'leri Mirage veya Colt olarak sattı, sedan ve vagon genellikle Lancer'le rozetlendi. Bu vagon modeli hem ticari hem de özel sektörde ve Japonya'da çok popüler olmaya devam etti. C10 serisi şasi numaraları önden çekişli modelleri belirtirken, C30 serisi sayılar dört tekerlekten çekişli sürümler içindir (yalnızca istasyon vagonları).

Yükseltilmiş motorlar seriye yerleştirildi; 1.3 ve 1.5 litre Orion benzinli motorlar önceki 1.2 ve 1.4 litre Orion birimlerinin yerini aldı . Mitsubishi ayrıca 1,6 ve 1,8 litre Sirius benzinli motorlu pompalarla donatılmış çeşitleri piyasaya sürdü ve ilk kez 1.8 litre Sirius dizel eklendi. 1.6 litrelik Sirius motoru ayrıca , elektronik yakıt enjeksiyonu dahil olmak üzere bilgisayar kontrol motoru teknolojisindeki en son teknolojiye sahip 77 kW (105 PS) ve 92 kW (125 PS) arasında bir turboşarj varyantı içeriyordu . Güç katalizörlü otomobillerde veya düşük oktanlı yakıtlı pazarlarda güç farklılaştı. Bazı Avrupa pazarları, 55 PS (40 kW) değerinde daha küçük 1,2 litre "vergi özel" aldı.

Otomobil, 1986'nın başlarında, Japonya iç piyasası için bazı yeni motor seçenekleriyle birlikte, çok hafif bir artış aldı. İletimler aynı anda güncellendi.

ihracat
Mirage, Avrupa'da 1300 GL üç ve beş kapılı, 1500 GLX üç ve beş kapılı, 1800 GL (dizel) beş kapılı olarak 1200 EL ve GL üç kapılı süslemede Colt olarak mevcuttu. . Lancer sedan, hatchback modeliyle aynı trim seviyelerinde mevcuttu (ancak 1200 motorla değil), vagon versiyonları sadece 1500 GLX ve 1800 GL dizel olarak mevcuttu. Bazı pazarlar ayrıca 1.8W motorlu 4WD Wagon'u aldı, ancak dizel motorlu 4WD sadece Japon müşterilere açık kalmaya devam etti. Katalitik konvertörlerle donatılan versiyonlar ilk olarak Avrupa'da 1985 yılında vagon ile aynı zamanda kullanıma sunuldu.

Mirage, Amerika Birleşik Devletleri'nde 1985 yılına kadar Mitsubishi tarafından satılmadı. Mitsubishi, " ABD'de kullanım için olan Arizona’daki Scottsdale, Grand Touring Cars, Inc.’den" Mirage "adını aldı . Mirage yarış arabasıdizi. Dodge / Plymouth Colt markalı modeller ilk olarak üç kapılı E, DL ve RS Turbo modellerinde, dört kapılı DL ve Premier (temel veya turbo motorlu ikinci) ve beş kapılı E, DL beş kapılı olarak geldi. Kanada'da sunulan; Bir E sedan 1986 için beş kapının yerini aldı ve vagon (sadece DL trim'de fakat dört tekerlekten çekiş seçeneğine sahip) 1987 hattına katıldı. Merakla, Mitsubishi Mirage'ı Mirage'ı sadece kendi başına üç kapılı bir kapak olarak pazarladı Beş kapılı modele rağmen Amerikalı bayiler Chrysler'in pazarlama organizasyonu tarafından defalarca Dodge Omni lehine reddedildi .

Vagonun ticari versiyonu Yeni Zelanda'da Mitsubishi Express olarak satıldı ve Galant Sigma'ya dayanan eski bir modelin yerini aldı . İki kişilik ticari tip Hollanda'da sadece "Mitsubishi Wagon" olarak satıldı, oysa iyi donanımlı yolcu sürümüne Lancer Station Wagon adı verildi. [24] Yeni nesil Colt / Mirage'nin vagon versiyonu olmadığından, serinin bu bölümünün üretimi 1991 yılına kadar devam etti.

Tayland'daki Mitsubishi, 1983'te Mitsubishi Champ olarak 1,3 ve 1,5 litre motorlu üç kapılı ve sedan modellerini piyasaya sürdü. Daha sonra seri, hatchback ve 1.5 litrelik sürümleri bırakılarak Mitsubishi Champ II ve Champ III olarak yeniden adlandırıldı. Şampiyon 1994'te emekli oldu. Endonezya'da, tüm modeller (hatchback dahil) Lancer isim levhasında satıldı.

Dört kapılı sedan , Malezya'nın yerel olarak üretilen ilk otomobil olan Proton Saga'nın temelini oluşturdu ve 1985 ile 2008 arasında üretildi. Proton daha sonra 1987'de Saga'yı 1987'de Saga Aeroback adlı kendi uzun kapılı hatchbackine çevirirdi (daha uzun ve stil sahibi) Mitsubishi'nin kendi beş kapılı hatchback versiyonundan farklı olarak).

Mitsubishimİrage2.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst