Mitsubishi 3000GT İncelemesi

#1
Mitsubishi GTO bir ön-motor, dört çeker 2 + 2 hatchback spor coupé üretilip tarafından pazarlanan Mitsubishi için model yılları (MY) 1990-1999, tek tek bir nesil boyunca facelift . Üretim yeri Nagoya , Japonya, dört yolcu coupé otomobil modeline içinde pazarlandığı Japon Yurtiçi Market (JDM) olarak GTO küresel olarak, Mitsubishi 3000GT ve Kuzey Amerika'da MY olarak 1995-1996 Dodge Stealth - Bir olarak ikinci rozet mühendislik , mekanik olarak aynı tutsak alma. Chrysler ve Japon ortağı arasında ortak bir çaba olan Mitsubishi Motors , Chrysler Stealth'in dış tasarımından sorumluydu.

GTO, 3000GT ve Gizli enlemesine 3 litrelik, 24 valf V6 motorları (doğal emişli veya çift turbo ile), aktif aerodinamik (otomatik ön ve arka ayarlanması için not edilmiştir rüzgârlıkları ), dört tekerlekli direksiyon, tam zamanlı dört tekerlekten çekiş ve adaptif süspansiyon. Mitsubishi , ASC tarafından California'daki coupé modellerinden tasarlanan ve dönüştürülen, geri çekilebilir bir hardtop çeşidini de pazarladı ve MY 1995-1996 için GTO Spyder veya VR4 Spyder olarak pazarlandı . - 1959 Ford Skyliner’dan bu yana ilk tam otomatik geri çekilebilir hardtop.

JDM modeli adını aldığı Galant GTO , iki kapılı kapalı arabası coupé sırayla motorsporları adını aldığı 1970'lerin başında şirket tarafından pazarlanan, homologasyon düzenlenmesi, aslen Grand Turismo Omologato veya GTO -.

genel bakış

Başarılı gösteren takiben Mitsubishi HSR 1989 de ve Mitsubishi HSX konsept otomobil Tokyo Motor Show , Mitsubishi ile rekabet için 2 + 2 koltuklu spor coupe olarak yeni GTO geliştirilen Honda NSX , Mazda Cosmo , Nissan 300ZX , Skyline GT-R , Subaru SVX ve Toyota Supra .

Her biri aynı üretim hattında , Japonya'nın Nagoya kentindeki Mitsubishi'nin fabrikasında inşa edildi .Japonca tanıtımı daha sonra "kabarcık ekonomisi" olarak bilinen yumuşatıcı Japon ekonomisine denk geldi .

JDM GTO'ları, Mitsubishi'nin Car Plaza perakende zincirinde pazarlandı ve JDM alıcıları, yıllık ek vergi ve ayrıca JDM dış boyut düzenlemelerini aşmak için bir vergi ödediler .

Bir Dodge Stealth, bir Birleşik Otomobil İşçileri (UAW) ABD yapımı yerine Japoncaları nedeniyle reddetene kadar 1991 Indianapolis 500 pace aracı olarak planlandı . Bir prototip Dodge Viper değiştirildi.

MitsubishiGTO.jpg
 

Son mesajlar

Üst