Mini One Hakkında


Harun Yanal

Well-known member
#1
Basın toplantısı yoktu. Tasarım hakkında sıkıcı konuşmalar (her zamankinden daha fazla 'ifadeci'), panel boşlukları (genellikle görünmeyen bir marjla azaldı), hedef müşterileri (her zaman genç açık havada çiftler) veya hacimleri (bu araba Beetle / Beatles'tan daha büyük olacaktır) ). Bunun yerine, uçağı terk ettik, doğrudan Oxford'daki MINI tesisine gittik ve araba kullanmaya başladık. Beyin yıkama yok, düz şaka yok, biraz doldurulmuş tişörtü saçma bir işe yaramaz. Dürüst olmak gerekirse, biraz mahrum hissediyorum. Köpek-ve-midilli şovunun tadını çıkarırım, özellikle de muhtemelen yaptıkları işte mükemmel olan bir kişi, sunum yapmak gibi bir şey yapmaya zorlanırsa.

Sanırım basın toplantısının neden olmadığını biliyorum. Genellikle, konferans bittikten sonra zemin sorulara açık hale getirilir ve bazen bunlar garip olabilir, örneğin: "Neden 'yeni' MINI 'eski' modelden çok farklı görünmüyor?"; “Neden kendi motorlarını ve motor üreticisini Peugeot / Citroen'e karar verdin? ve "Neden açık büfede somon füme yok?"



Açıkçası, motorları kimin yaptığı hakkında daha az umurumda olabilir. Tek bilmek istediğim yeni MINI ONE eski MINI ONE ve iyi haberlerin istiridye kabuğu kaput altında uzakta haykırmak için kullanılır korkunç Chrysler biriminden daha iyi bir motora sahip olmasıdır: o olduğunu daha iyi. Kapasite 1,6'den 1,4 litreye düşüyor ancak güç, 95hp'ye yükseliyor ve bu da onu İrlanda pazarı için ideal bir motor haline getiriyor. Şu andan itibaren, babalıkçı kızların, 22 inçlik kemerleri altında, 1.6 litrelik bir MINI'de sigortalanmadan önce, bazı No-Hasar-Bonus'ları olana kadar beklemek zorunda kalan kızları, şu an parlak yeni 1.4 litrelik MINI ONE'a sahip olabilirler. Küçük mavi ruhsatlarını al, geçiş yıllarında şehir etrafında bordür ve tavşan atlamaktan kurtulmalarını serbest bıraktılar.

Bu da MINI ONE'u genç meraklılar için daha ulaşılabilir kılıyor, tabii ki, genç bir araba sevgilisinin gerçekçi rüya makinelerinin en üstündeki Punto Sporting'in yanında bir yer kazanıyor. Hayır, ben haftasonu somonunu yine büfede yemedim, MINI ONE gerçekten de fantastik bir sürücü aracı, sürüş tekniğinizi bilerek ve kendinizi hapishaneye iniş yapmadan sürüş tekniğinizi geliştirebileceğiniz harika bir antrenman makinesi.

Tamam, standart belirtimde (jant kapağı, lastik direksiyon simidi, hava-con) biraz özür diliyor olabilir ama en zor modelleri bile aynı mükemmel şasiye sahip. Aslında, 15 inçlik lastikler MINI'nin çoğu alıcıların ısrar ettiği 18 inçlik çarklardan çok daha iyi bir performans sergiliyor ve çok büyük çizmeleri nedeniyle arabanın içine sıçramak yerine arabanın her yerini atlamasına izin veriyor. Kavrama seviyeleri yüksek değil, elbette, ama ne zamandan beri kavrama eğlence için eşittir? MINI ONE, aşırı tekerlekli kardeşi kardeşlerinden çok daha kısa sürede sınırlara kadar alınabilir ve orada bir kez oyuncaklarla oynanabilir.

Çağırmak için çok fazla güç olmaksızın, biraz kaldırma kalkışı üretmeyi biraz planlamak gerekir, ancak giriş hızınız yeterince yüksekse ve köşe yarıçapı doğruysa da, daha kolay ve daha kolay bir şekilde ONE'yu bir dörtlüye sokmak daha tatmin edici olur. tekerleği sürükleyin (tıpkı orijinal modelde olduğu gibi) ve bu değerli hızın çok fazla dökülmesine gerek kalmadan gerektiğinde ayarlayın. Daha iyi frenler, kaygan bir altı vitesli manuel (görünüşte iki hızlanma için iki vites vermek için tasarlanmış, iki seyir için ve iki seyir için) ve biraz daha iyi bir yolculuk hepsi bir tane eğlenceli küçük araba yapmak için yardımcı olur.

Bu arada, eski MINI'nin 1.4 litrelik Toyota dizel motoru da yeni bir PSA ünitesi lehine düştü, bu sefer Peugeot 407'den Volvo S30'a kadar her şeyde de bulunabilen 1.6 litrelik common-rail yağ yakıcısı . 110hp ve 260Nm'ye kadar olan tork ile yeni dizel motor, MINI D'yi düşük güçte çalışan çalışma yerine dizel motorlu sıcak kapaktan tam olarak dönüştürür. Gerçek dünyadaki 9.100 saniyenin 0-100km / saat zamanını unutun MINI Cooper D ciddi derecede hızlıdır (artan hızı hatta Cooper statüsüne yükselmesi bile gerekir). ve gaz pedalına basmadan önce saatte en az 2.000 devir var. Düşük ağırlık ve iyi değerlendirilmiş dişli çarkların başlı bir birleşimi, Cooper D'ye, muhtemelen doğru ellerde olabileceğinden çok daha fazla hız sağlar. tam bir Cooper S'yi, düşük hızlı dağ değiştirmelerini içermeyen herhangi bir yol üzerinde düzgün bir korkutmak (yürüyüş hızından koparmak). Daha da önemlisi, Cooper D gülünç ekonomi ve çevre dostu, hangi bir Chilli Paketi ve klima gibi 26.400 € temel ekstralar oldukça saf fiyatını dengeleyen bir şekilde gider. Gerçekten de, çok pahalı olmasaydı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm. düşük hızlı dağ değiştirmelerini içerir (yürüyüş hızından çıkar). Daha da önemlisi, Cooper D gülünç ekonomi ve çevre dostu, hangi bir Chilli Paketi ve klima gibi 26.400 € temel ekstralar oldukça saf fiyatını dengeleyen bir şekilde gider. Gerçekten de, çok pahalı olmasaydı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm. düşük hızlı dağ değiştirmelerini içerir (yürüyüş hızından çıkar). Daha da önemlisi, Cooper D gülünç ekonomi ve çevre dostu, hangi bir Chilli Paketi ve klima gibi 26.400 € temel ekstralar oldukça saf fiyatını dengeleyen bir şekilde gider. Gerçekten de, çok pahalı olmasaydı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm. Cooper D gülünç ekonomi ve çevre dostu, hangi bir Chilli Paketi ve klima gibi 26.400 € temel ekstralar oldukça saf fiyatını dengelemek için bir yol gider. Gerçekten de, çok pahalı olmasaydı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm. Cooper D gülünç ekonomi ve çevre dostu, hangi bir Chilli Paketi ve klima gibi 26.400 € temel ekstralar oldukça saf fiyatını dengelemek için bir yol gider. Gerçekten de, çok pahalı olmasaydı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm. Çok pahalı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm. Çok pahalı MINI Cooper D aralığın seçimi olurdu ama bu kez temel ONE, eşit derecede olağanüstü dinamikleri ve düşük-düşük çalışma maliyetleri göz önüne alındığında, unvanı hak ettiğini düşünüyorum. Şimdi sonunda niçin sürücüden önce basın toplantısının olmadığını biliyordum. Bana en iyi MINI'nin en ucuz ve en yavaş olanı olacağını söyleselerdi, çılgın olduklarını düşünürdüm.



BİR

Motor: 1,4 litrelik 4 silindirli, 95 bg, 104 Nm

Şanzıman: 6 vitesli manuel

Hızlanma 0-100 km / s: 10.9 saniye

En yüksek hız: 185 km / s

Ekonomi: 5,7 L / 100 km

CO2: 138 g / km

Önyükleme Kapasitesi: 160 litre

Ağırlık: 1060 kg

Baz Fiyatı: 21.350 €
 
Top