Lincoln MKT'ye Genel Bakış

#1
Lincoln MKT tarafından pazarlanan bir otomobil olmasıdır Lincoln bölünmesi Ford Motor Company . 2010 model yılından bu yana yapılan üretimde MKT ("T", Touring anlamına gelmektedir ) Lincoln tarafından üretilen ikinci SUV'dir. Ford Motor Company'nin en büyük 2. SUV'si olan MKT, Lincoln MKX ve Lincoln Navigator arasında yer almaktadır . Desteklerini Ford Flex ve Ford Explorer ile paylaşan MKT, doğrudan Lincoln öncülüne sahip değil, ancak bir linvery varyantı, Lincoln Town Car sedan tarafından sunulan pazarların yerine geçiyor.

Lincoln MKT, Kanada'nın Oakville eyaletindeki Oakville Meclisi tesisindeki Ford Ford'da toplandı .


2009 kavramı

Lincoln MKT , MI , Detroit'teki 2008 Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda konsept araç olarak tanıtıldı . Yaklaşan üretim aracının büyük bir ön izlemesi, tam boy cam tavan ve 2 + 2 oturma düzeni ile donatılmıştır. MKT kavramı araç 415 hp 3.5 L olması açıklandı Cyclone 35 V-6 Ford'un yeni varyant EcoBoost kullanan motor ailesi, turbo şarj ve doğrudan enjeksiyonlu daha küçük yakıt ekonomisi ile büyük hacimli motorların gücünü sunmak için teknolojiler motorlar.

Model genel bakış
MKT , 2010 model yılı için Temmuz 2009'da Oakville Meclisi tesisinde üretime girdi . Lincoln'ün bölümü SUV'lerden crossover SUV'lere doğru kayırken MKT'nin doğrudan bir öncülü yoktu. Acura MDX , Audi Q7 ve Mercedes-Benz R-Class'a karşı bir rakip olarak geliştirilen MKT, fiyat aralığında en büyük ve en hızlı lüks geçitlerden biri olarak tasarlandı.

şasi
Lincoln MKT, SUV'lar ve geçitler için tasarlanan Volvo'dan türetilmiş Ford D3 platformunun bir türevi olan Ford D4 platformuna dayanıyor . 120.7 inç dingil mesafesi ile Lincoln MKT, en uzun dingil mesafesi D4 aracı ve şu anda üretilen en uzun dördüncü dingil mesafesi Lincoln'dür (sadece Navigator / Navigator L daha uzun). Ortak gövde panellerini paylaşmazken, Lincoln MKT mekanik olarak Ford Flex ve beşinci nesil Ford Explorer ile ilgilidir (Explorer bir SUV olarak pazarlanmaya devam eder ve daha fazla arazi sürüş kabiliyetine sahiptir).

Güç aktarımını Lincoln MKS ve altıncı nesil Ford Taurus ile paylaşan Lincoln MKT'nin standart motoru 3.7L V6. 2010'dan 2012'ye kadar motor 268 hp üretti; 2013'ten sonra 3.7L V6, 303 hp üretti. Bir seçenek olarak, 3.5L'lik bir ikiz turboşarjlı V6 sunulmaktadır. Başlangıçta MKT'de 355 hp üreten, 2013 yılında 3.5L motor 365 hp için iade edildi. Her iki motor da bir Ford 6F 6 vitesli otomatik şanzımana eşleştirildi . İki tekerlekten çekişli versiyonlara önden çekişli bir sürücü yapılandırması, dört tekerlekten çekiş bir seçenek olarak takılıyken; sonuncusu, 3.5L V6 ile donatılmış modellerde standarttır.

2013 yılında, 2.0L turboşarjlı inline-4, özel sipariş seçeneği olarak Town Car livery varyantı için kullanıma sunuldu.

MKT, daha geleneksel hidrolik direksiyon üzerinden elektrikli direksiyon kullanıyor . Elektrikli direksiyon sistemi, aracı paralel park yerlerine yönlendiren bir hands-off "Active Park Assist" sistemi oluşturmak için ultrasonik sensörler ile birleştirilmiştir .

Vücut

2008 konseptinden üretim MKT'sine geçişte, daha büyük arka çeyrek pencereler, saran far üniteleri ve revize edilmiş alt ızgaraların eklenmesi hariç, kayda değer sayıda değişiklik yapıldı. Konseptten korunan, dikey olarak çıtalı bölünmüş ızgara, ilk olarak 2007 Lincoln MKR konseptinde tanıtılan bir özellikti (Lincoln yıldız ambleminin çamurluk tarafındaki havalandırma menfezleri olarak kullanılmasıyla birlikte).

Yakıt ekonomisi adına, Lincoln, MKT gövdesinin yapımında birkaç ağırlık tasarrufu önlemi aldı. Bagaj kapağı, bir dökme magnezyum iç paneli ve damgalı alüminyum bir dış panel kullanılarak yapılır . Magnezyumun çeliğin yerini aldığı diğer yerler, radyatör destek çerçevesini ve arka koltuk arkalıklarının ve alt koltuk minderlerinin çerçevelerini içerir.

Ford D4 mevkidaşı Ford Flex ile dış gövde panellerini paylaşmasa da, MKT ve Flex aynı iki oturma düzeni sunuyor. İsteğe bağlı altı yolcu (2-2-2) yapılandırmalı yedi yolculı (2-3-2) bir yapılandırma standarttır; ikinci bir kova koltuk sırası, üç yolcu bölmeli tezgah koltuğunu seçenek olarak tam uzunlukta bir orta konsolla değiştirir.

Üretimi sırasında, Lincoln MKT, özellikle renk sunumlarındaki ve seçenek paketlerindeki ayarlamalar ile sınırlı olan nispeten az değişiklik gördü. 2013 yılında, MKZ ve MKS'e paralel olarak, MKT'nin ön fasyası, daha geniş aralıklı ızgara yerine daha dar aralıklı bir tasarıma ve alt ızgarada yeniden tasarlanmaya başlandı. 2016'da, yeni bir Sync 3 bilgi-eğlence sistemi önceki MyLincoln Touch'ın yerini aldı . 2017'de, ön pano, Lincoln MKC ve 2016-2018 MKX ile paylaşılan geniş aralıklı yatay tasarımla değiştirilen dikey ızgara düzeniyle ikinci bir güncelleme gördü.

LincolnMKTT.jpg
 
Üst