Lamborghini Miura P400 SVJ Spider İnceleme


#1
Miura'nın bu bir defalık örneği, yeni şirket CEO'su Patrick Mimran'ın fabrika olarak devralmasından kısa bir süre sonra, hiçbir zaman bir model olarak fabrikada yetkilendirilmemiş olmasına rağmen , 1981 Cenevre Otomobil Fuarı'nda diğer yeni Lamborghini modelleri ( Jalpa ve LM002 ) ile birlikte sergilendi. İnci beyazı ile bitmiş SVJ Spider, 1971 Cenevre Otomobil Fuarı'nda sunulan eski sarı Miura S'dı ve şasi kullanıyor # 4808 Geniş tekerlekler ve markanın yeniden canlanmasını yansıtan bir arka kanatla donatılan bu model, bazıları tarafından sınırlı sayıda Miura Spider serisi için prototip olarak kabul edilirken, aslında İsviçre Lamborghini ithalatçısı adına yapılmış tek seferlik bir gösteri aracıydı. Lambo-Motor AG (ve resmi bir fabrika değişikliği olmadığı için ya da aslında 1970 yapımı olan fabrika çubuğuna bir bağlantısı var).

Daha sonra, İsviçreli Lamborghini koleksiyoncusu Jean Wicki tarafından satın alınan otomobilin arka kanadı ve çene spoyleri sökülmüş ve gümüş rengi boyanmış, otomobilin tarzı Berlinetta SVJ'ye yaklaşmıştı. Lamborghini uzmanı Autodrome (Fransa), arabayı Wicki'den satın aldı ve kaporta ve döşemesini Carrosserie Lecoq (Paris) ile ortaklaşa restore etti. Geleneksel Miura kireç yeşili boyalı, araba nihayetinde Parisli bir koleksiyoncuya satıldı. Otomobilin sertlik sorunları var ve o kadar iyi sürmüyor (Miura uzmanı Joe Sackey tarafından tanımlandığı gibi),

Özel tadilatlar dışında, Uluslararası Otomobil fuarlarında resmen sunulan, sadece iki "açık" Miuras var: Bertone Miura Roadster, 1968’de Bruxelles’te Bertone’nin kendi standında sergilendi. 1981'de Cenevre Otomobil Fuarı .

LamborghiniMiura4808.jpg
 
Top