İlk nesil (2002–2009)


Arabadelisi

Well-known member
#1
2002-2009
2002'de ilk kez yapılan borçlandırma, ilk nesil Sorento, geleneksel bir kamyon tabanlı gövdeli gövdeli SUV idi . Tüm Amerikan Sorentos ayrıca ön ve arkada çift ön hava yastığı ve çift yan perde hava yastığı ile birlikte geldi. Düşük menzilli isteğe bağlı dört tekerlekten çekiş sistemi, aracın arazi kabiliyetine ekleme için övgü aldı .
İki şanzıman seçeneği, 5 ileri manuel veya 4/5 otomatik otomatik (2005 öncesi modeller 4 ileri otomatik, 2005 Sorentos ise 5 ileri tip otomatik tronik tarz ile geliyor). Birinci nesil Sorentos , 5500 devir / dakikada 192 hp (143 kW) ve 3.000 devir / dakikada 217 lb⋅ft (294 N⋅m) tork üreten bir Hyundai tarafından üretilmiş 3.5L 24 valfli DOHC V6 motorla donatılmıştır . Birinci nesil Sorento'nun ortak özellikleri 4 tekerlekli disk frenler (tüm modellerde standart), isteğe bağlı kilitlenme önleyici fren sistemi (ABS) ve 21.1 galon (79.9 litre) yakıt deposuydu.

Sorento için iki trim seviyesi mevcuttu: temel LX veya üst seviye EX. Her iki modelde de tek diskli CD çalara sahip bir AM / FM stereo ve sekiz hoparlörlü ses sistemi, çift ön hava yastığı ve ön ve arka yan etki SRS hava yastıkları (Kuzey Amerika pazarındaki modeller için yan etki ön ve arka SRS hava yastıkları) yer alıyor SADECE), kumaş oturma yüzeyleri, elektrikli ayarlanabilir ön sürücü koltuğu, klima, elektrikli kapı kilitleri ve camlar, renkli camlar, alüminyum alaşım jantlar, anahtarsız giriş, ahşap iç döşeme aksanları, iki katlı, ikinci sıra arka koltuk sırası ve standart ekipman olarak monoton dış cephe boyası. Uydu radyo (daha sonraki modellerde), deri kesilmiş oturma yüzeyleri, ısıtmalı ön koltuklar, on hoparlörlü birinci sınıf bir ses sistemi, kaset ve CD çalarlar, ön paneldeki CD değiştirici, elektrikli ön kova koltukları, on yedi inç ( 17 ") alüminyum alaşım jantlar, elektrikli sunroof, iki tonlu dış cephe boyası,

2007-2008

2007 Sorento, 3.5L Sigma'dan 235 hp 226 lb · ft ile 3.3L'ye ve 3.8L Lambda'ya geçerek beygir gücünü 263'e ve torkunu 257 lb · ft'e yükselterek ve 3500 lb'den yüksek çekme kapasitesini artırarak yükseltmeler aldı. ila 5000lbs. Projektör kiriş farları ve yeni kuyruk lambaları eklenmiştir. 5 vitesli manuel şanzıman artık mevcut değildi; 5 vitesli Sportmatic tip-tronic otomatik şanzıman tüm araçlar için standart hale getirildi. EX trim tam zamanlı AWD ve 4x4 Düşük modlarına sahipti; LX, 2WD Yüksek (arkadan çekişli), 4WD Yüksek (kuru kaldırım için değil) [2] olan yarı zamanlı bir sisteme sahipti.) ve 4WD Düşük modları. 2007 Kia Sorento, Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) tarafından yapılan önden ve yandan darbeli çarpma testlerinde tüm oturma pozisyonları için mümkün olan en yüksek derece olan beş yıldızlı bir çarpışma güvenliği derecesi aldı . Arka lambalar ve ön uç yükseltildi, ancak iki kutu tasarımı kaldı.

2009

2009 Kia Sorento EX (Avustralya)
Kia Sorento başka bir ızgara ön yüzü aldı ve Ağustos 2008'de Kanada'da satışa sunuldu . Alınan 2009 modeli, Nisan 2009'a kadar Amerikan satışlarına başlamamıştır.
 
Top