İkinci nesil (2010–2016)

Arabadelisi

Well-known member
#1
2010 model yılı için Cadillac, Provoq konsept aracına dayalı tamamen yeni bir SRX tanıttı . Üretim, Epsilon II ile bağları olan kendi eşsiz platformunu kullandı . V8 bu nesil için bırakıldı. İkinci nesil SRX 2010 yazında 2010 modeli olarak üretime başladı ve başlangıç fiyatı 34,155 $ 'dır. [5]

SRX, Ocak 2009'da resmen ilan edildi. Cadillac CTS'deki 3.6 litre birimden veya 2.8 litre turboşarjlı V6'dan direkt enjeksiyonlu 3.0 litre V6 seçimi ile piyasaya sürüldü . [6]

2011 yılının Ocak ayında General Motors, SRX'de 2,8 litre turbo şarjlı V6 motor üretimini durdurdu ve satış rakamlarının düşük olduğunu belirtti. SRX alıcılarının yüzde 10'undan azı turbo şarjlı motoru tercih etti. Bu, 2011 model yılı için doğal olarak aspire edilen 3,0 litre V6'yı tek motor olarak bıraktı. [7] 2012 için turbo V6'nın yerinde E85 esnek yakıt özelliğine sahip 3,6 litrelik bir V6 sunulacak. [8]

2013 model yılı itibariyle, SRX'in tüm döşeme seviyeleri "Cadillac Kullanıcı Deneyimi" olarak pazarlanan bir bilgi-eğlence sistemi alır.

2016, SRX için Cadillac'ın yerini , 2016 baharında 2017 modelinde satılan XT5 ile değiştirdiği son yıldı .

Güvenlik hatırlama
Mayıs 2010'da General Motors, sahiplerinin düzenli gaz kullanması ve daha sonra agresif bir şekilde kullanılması durumunda olası bir motor arızası nedeniyle turboşarjlı 2,8 litre V-6 ile 2010 Cadillac SRX'lerinin yaklaşık 550'sini hatırlamak zorunda kaldı. Otomobil üreticisi, yakıt deposu kapağının ve kullanıcı el kitabının, eğer düzenli yakıt kullanılırsa motorun çok çalışmaması gerektiği konusunda uyardığını söyledi. GM ve bir dış kullanıcı tarafından sahip olunan birkaç araçtaki başarısızlıklar, düzenli yakıt kullanmanın ve sert sürüşün biyel kolu arızaları da dahil olmak üzere olası iç motor hasarına neden olabileceğini keşfetmeye yöneltti. Otomobil üreticisi, motor bilgisayarını yeniden ayarlamak için bir "müşteri memnuniyeti programı" düzenlemeye karar verdi, ancak NHTSAmotor arızasının bir güvenlik sorunu olduğunu düşündü ve bir geri çağırın gerekli olduğunu savundu. Güvenlik hatırlamaları nedeniyle 2010 model yılı sonunda 2,8 litre V6 üretimden kalıcı olarak çıkarıldı. 3.0L V6, 2011 model yılı için mevcut tek motor seçenekti. 3.0L V6, 2012 model yılı için mevcut tek motor seçeneği olarak 3.6L V6 motorla değiştirildi.
 
Üst