İkinci nesil (2007'den beri)

Arabadelisi

Well-known member
#1
18 ay içinde geliştirilen Tata kamyonetinin yeni nesli, her şeyden önce süspansiyon geometrisinde revize edilmiş olan önceki karede X2 platformunun bir evrimini kullanıyor, vücut daha yüksek oranda yüksek dayanımlı çelik kullanıyor. Önceki Telcoline’nin başarısı göz önüne alındığında, Tata yeni serisi ile ASEAN, EMEA ve Merconsur gibi birçok ülkede başta ihracata yönelik bir ürün üretiyor; aslında çift ön hava yastıkları ve ABS, kontrol çekiş gücü ve yokuş aşağı iniş gibi güvenlik sistemleri ile donatılıyor. . Gelişme aşamasında, sanayileşme sürelerinin kısalması nedeniyle TL Sprint olarak adlandırılmaktadır . Lansmandan sonra, ihracat için ESP stabilite kontrolü de tanıtıldı.

Sunum, Aralık 2006’da Bologna Otomobil Fuarı’nda kesin bir prototip şeklinde gerçekleşir , üretim Mayıs 2007’de Pune fabrikasında (Hindistan) başlar ve hemen hem Hindistan, hem de Avrupa ve Güney Afrika’da satışlara başlar. Tata Motors tarafından seçilen son isim, üretimde bırakılmış olan önceki Telcoline ile karıştırılmaması için Xenon'dur. Avrupa'da 140 beygir gücü ve 5 vitesli bir manuel şanzıman sağlayan yeni 2.2 litre Dicor turbo dizel ortak ray Euro 4 ile donatılmıştır.

Hindistan'da revize edilmiş X2 platformu da Tata Sumo Grande'ye yol açıyor .

2012 yılında, Avrupa'daki Euro 5 düzenlemelerinin uygulamaya konmasıyla birlikte 2.2 Dicor motoru VGT, DPF filtresiyle revize edildi ve güç 150 beygir gücüne yükseldi.

2010 yılında Tayland'da Tata- Thonburi ortak girişimi ile toplanma başladı . [17] 2011 yılında CNG versiyonu, Tayland'da 115 beygir gücünde yeni 2,1 litrelik 4 DOHC motorla güçlendirildi. Varyant, Xenon XT (Cross Terrain) çift kabinli, 4 kapılı, 5 kişilik, 2009 yılında piyasaya sürüldü. Xenon, Avrupa'da özellikle İspanya ve İtalya'da iyi karşılandı
 

Son mesajlar

Üst