İkinci nesil (2002–2014)

Arabadelisi

Well-known member
#1
2002 yılında, Eurovans'ın ikinci nesli piyasaya sürüldü. 807'nin kendisi Haziran'da, ardından Temmuz'da C8'le başlatıldı. [3] Döşeme levhası, dingil mesafesi ve erteleme [ gerekli açıklama ] dönüştürülmedi, ancak ön ve arka izler dahil tüm dış boyutlar arttırıldı. Neredeyse 30 cm uzunluğundaki artış, iç hacmi büyük ölçüde arttırdı. Yeni Eurovans, merkezi monte edilmiş göstergelere sahip modern görünümlü bir gösterge panelinin yanı sıra daha kabarcıklı, çağdaş bir görünüm kazandı.

Çeşitli versiyonlar arasındaki farklar, tam ön fasyaları ve arka kısımları (baş ve arka lambalar dahil) ve farklı iç renk temalarını çevreleyen daha belirgindi. Orta ve üçüncü sıradaki koltuklar artık esnekliği ve ayrıca ayarlanabilir sırtları arttırmak için ileri / geri kaydırıcılara sahipti. Birinci nesilde olduğu gibi, üçüncü sırada üç koltuklu bir koltuk oturağı mevcuttu, standart üçüncü sıra koltuk raylarına koşuyordu, önyükleme alanını arttırmak için geri indirme ve öne eğme düzenlemeleri vardı.

Citroën C8 ve Peugeot 807 de Şubat 2008'de hafif bir facelift yaptı. Fiat ve Lancia, PSA minibüslerinden biraz daha genişti ve Phedra da diğer Eurovan'lardan daha uzundu. [4]

V6 motorunun lansmanını vurgulamak için Peugeot , 2003 Cenevre Otomobil Fuarı'nda Peugeot 807 Grand Tourisme adlı bir tasarım çalışması sundu . Meraklısı dört yolcu iç ve bazı mekanik ve görsel ayar rağmen, araba aslında mor renkte 807 hattının üst oldu.
 
Üst