Ferrari Superamerica Hakkında

#1
2005 yılında tanıtılan Ferrari Superamerica , 575M Maranello'nun dönüştürülebilir bir versiyonuydu; operasyon için 60 saniye süren bagajın üzerinde düz bir şekilde uzanmak için arkada 180 ° dönen bir elektrokromik cam panel çatıya sahipti . Patentli Revocromico , çatı, tek bir eksene dayanan bir bagaj bölmesi kapağıyla menteşeli olan ve açık bir çatı ile sonrasına erişime izin veren karbon fiber yapıya sahiptir. Çatı, İtalyan cam uzmanı Saint Gobain ile işbirliği içinde üretildi. Tavan açıkken, arka stop lambası, üçüncü stop lambasını tutmak için ayrı olarak bir rüzgar deflektörü olarak da işlev görür. Bu çatı tasarımı daha önce Leonardo Fioravanti tarafından tasarlanan 2001 Vola'da kullanılmıştır.. Superamerica , 540 PS (397 kW; 533 bg) olarak derecelendirilen F133 G'yi kodlayan 575M'de kullanılan V12 motorunun daha yüksek çıkışlı ayarını kullandı ve Ferrari, 320 adet en yüksek hıza sahip dünyanın en hızlı dönüştürülebilir arabası olarak pazarladı km / s (199 mil). GTC taşıma paketi isteğe bağlıydı.

Toplam üretim 559 adede ulaştı. bu sayı, Enzo Ferrari'nin felsefesini takip etti; pazarın talep ettiğinden her zaman daha az araba olması gerektiği; bunlardan sadece 43'ünün manuel bir vites kutusu vardı.

superamericaferrari.jpg
 

Son mesajlar

Üst