Daihatsu Feroza Hakkında

#1
Daihatsu Rocky ( Japonca:ダイハツ·ロッキーDaihatsu Rokkī ) bir olduğunu , mini SUV Japon otomobil tarafından imal edilmiştir Daihatsu 1989 ve 2002 yılları arasında.

Japonya'da Daihatsu "Lovibond" Rocky olarak bilinir. Avrupa ve Avustralya'da, Rocky, Daihatsu Feroza ( Japonca: ダ イ ハ ツ ・ ェ ロ ザ i ō Daihatsu Ferōza ) , "Rocky" adı çoğu ülkede daha büyük Rugger / Fourtrak için kullanılmış . "Feroza" adı Latin Amerika ve Asya'da da kullanılıyor. Aynı zamanda İngiltere'de Daihatsu Sportrak olarak da bilinir .

Karışıklığı önlemek için, sahipleri sık sık modelleri F300 veya F310 fabrika numaralarına göre yönlendirirler. MkII Sportrak veya Feroza II olarak pazarlanan F310 modeli, F300 modelinden daha geniş bir pisti barındıracak alevlendirilmiş bir korumaya sahipti. F310, 1992'de, daha sonraki faceliften önce piyasaya sürüldü. Diferansiyeller ve arka yaprak yaylar dahil genişletilmiş süspansiyonu vardı. Daha geniş çamurluk fişekleri ve bu işaret fişekleri tarafından örtülmüş gizli arka tekerlek kemerleri hariç, gövde aynı tutuldu. Bu facelift'den sonra, farklı döşeme seviyeleri ve iç tasarımla hem F300 hem de F310 varyasyonları korundu. Bu, koltukların malzemesi, rengi ve deseni üzerinde dikkate değerdir.

Feroza, manuel veya Aisin otomatik şanzıman, pervane ve dört tekerlekten çekiş sağlamak için ön tekerleklere ve arka dingile diferansiyel olan 1,6 L HD-E / HD-C SOHC 16 valfli dört silindirli bir benzinli motorla çalıştırılıyor veya arkadan çekişli sürücü ihtiyacına bağlı olarak. 2WD, 4WD Düşük ve 4WD Yüksek, kabindeki vites çubuğunun yanındaki bir seçici kullanılarak seçilir. Kilitlenebilir akslar arası diferansiyel versiyonuna sahip tam zamanlı 4WD mevcuttu ancak transfer durumunda düşük vites yoktu. Güç Japonya'da 55-77 kW (74–103 hp; 75–105 PS) arasında değişiyordu. Sadece üç kapılı gövde stiliyle sunuluyordu ve 1980'lerde Japon üreticiler tarafından sunulan ilk mini SUV'lardan biriydi. Dışa aktarma modeli, daha güçlü motorun 70 kW (94 hp; 95 PS) ile mahsurlaştırılmış bir versiyonuna sahipti. Rocky olarak, bu, Daihatsu'nun o pazardaki kısa mevcudiyeti sırasında Amerika Birleşik Devletleri'nde satılan Charade ile birlikte iki modelden biriydi .

Çok noktalı yakıt enjeksiyonlu motor Avustralya'da mevcuttu. Avustralya Feroza II SXP varyantı, 1993 yılında karbüratörlü modelin Japon dizisinden düşmesine rağmen elde edildi, ancak dizide yalnızca 70/77 kW (94/103 hp; 95/105 PS) motor kaldı. Rocky / Feroza kısmen 1998 yılında Terios ile değiştirildi .

F300 Rocky / Feroza, üretimi sırasında, çoğunlukla krom kaplanmış bir motora sahip eski arabalarla farklı menfezlerle sınırlı, bazı çok küçük gerilmelere maruz kaldı. Arka lambalar kaportaya monte edildi, ancak bazı otomobillerde bu alanlarda körlikler vardı ve arka lambalarını genişletilmiş bir arka tamponda taşıdılar. Bunun nedeni bazı pazarlarda arka pivot kapıya ilişkin yasalardı

DaihatsuFeroza.jpg
 

Son mesajlar

Üst