Audi Q7 55 TFSI e Quattro incelemesi: Plug-in hibrit SUV test edildi


Admin

Administrator
Staff member
#1
audiuk00026711_audi_q7_tfsi_e_quattro.jpg

Elektrilkli bir Q7!
Bu. Aslında, ilk olmasa da. 2017'de Audi, V6 dizeli ile elektrik gücünü birleştiren bir modeli Q7 e-tron'u piyasaya sürdü, görünüşe göre şu soruyu yanıtlamak için: `` Öyleyse, bir aile SUV'unu tam yerçekimi neden olmadan önce ne kadar ağır yapabilirsiniz? ölmekte olan bir yıldız gibi kendi içinde çökmek mi? '
Bununla birlikte, bu, daha az sol bir alandır (ancak daha hafif olsa da), XXL-PHEV-SUV formülünü benimseyerek, bol güç için V6 benzinli gücü ve elektriği ve (en azından İngiltere'de) bol miktarda vergi indirimini ile uyumlu
Ne kadar güçlü?
Daha az güçlü "55" Q7'yi testlerinde birleşik bir 376 bg üretiyor. Ekstra 70 küsur beygir gücüne sahip bir "60" Q7'ye sahip olabilirsiniz.buna ihtiyaç varmıydı demeden geçemiyoruz gerçekten.zaten yeterince hızlıydı.
442 lb ft tork - bir McLaren 12C kadar bükülme, gerçek hayranları! - gaz kelebeğini doldurduğunuzda bu sözde "giriş seviyesi" Q7 PHEV'e hafif ve endişe verici bir dönüş sağlıyor.
0-100 km / s, altı saniyenin altında sürede bu, Ever Given ile benzer boyutlara ve kaldırım ağırlığına sahip bir araç yeterince hızlı.
bu aracı kullanmak nasıl bir duygu?
Çok yetkin, ama aynı zamanda karmaşık. Q7'yi gerçekten kullanma sürecinin zor olduğundan değil - şaşırtıcı güç aktarım modlarında ince bir eksiklik var - ama iki güç kaynağı ve Audi'nin çeşitli sürücü destek sistemleri arasında, sahnenin arkasında devam eden birçok karmaşık sürecin her zaman belli belirsiz farkında olacağınız kesin
Q7, Audi'nin alamet-i farikası olan bu araba profesyonellikle yönlendirilip hızlansa da, şehir içinde fren pedalını yumuşak bir şekilde ayarlamayı zor olabiliyor . Bu kısmen Audi'nin modunuza ve sürüş koşullarınıza bağlı olarak frenlerden aldığınız rejeneratif çaba miktarını değiştiren "Efficiency Assist" sisteminden kaynaklanıyor olabilir.

Size çok daha yerinde bir şekilde söyleyebileceğim şey, bu ciddi bir şekilde rafine edilmiş, fısıltılı bir SUV. V6 çalışırken bile, hareket halindeyken olağanüstü sessiz. Elektrikli modda, bu kadar büyük ve krom kaplamalı her şeyden çok daha gizli bir şekilde nazik.
E-mod
Yalnızca e-motordan, trafiğe ve A-road olaylarının çoğuna ayak uydurmaya yetecek kadar hareketli Ancak, karşılaştırmalı olarak, Volvo XC40 PHEV'deki üniteden yaklaşık yüzde 60 daha büyük olan önemli bir 17.3kWh pil paketi paketlemesine rağmen, bu sizi Londra'dan Lanarkshire'a yalnızca elektrik gücüyle götürecek bir hibrit değil. en azından yolda çok fazla şarj durağı olmadan.
Pil resmi olarak 27 millik tamamen elektrikli sürüş için iyi olsa da, sağ ayağınız şekerden yapılmadıkça, bu rakama ulaşmanız pek olası değildir.
Peki hangi rakamlara ulaşacağım?
Birleşik ekonomi resmi olarak 113mpg'de duruyor. Bir plug-in hibrit ile her zaman olduğu gibi, galon başına kişisel miliniz değişecektir - asla 15 milden uzun bir yolculuk yapmayın ve nereye park ederseniz edin fişe takma imkanına olan bir yer olsun potansiyel olarak sonsuz mpg elde edmiş olursunuz: :) şarz etmeten hiçbir yere gitmeyin bir prizin yakınında, muhtemelen 20'li yıllarda bir yerlerde olacaksınız.
90 küsur millik bir test sürüşünde, 30'ların ortalarının ortalamasını aldım (artı tam bir pil şarjı), biliyorsunuz, 376 beygirlik bir su aygırı için oldukça iyi, ancak VW XL1 bölgesi için oldukça iyi.
İçerisi nasıl?
Bu bir Audi, bu yüzden iç mekan kalitesi örnek niteliğindedir, ancak sanal-dokunsal-doodah bilgi-eğlence sistemi, yolunuzu öğrenmek için epeyce zaman alır.
Oh, ve bagaj tabanının altında ağır bir pil saklandığı için, Q7 TFSIe'nizi yedi koltuklu olarak alamazsınız. Bir Q7 istiyorsanız ve beş çocuğunuz varsa, ya pilden kurtulmaya hazır olun ya da birkaç çocuktan kurtulun.
Öyleyse bir tane almalı mıyım?
Eko-kimliğinizi gerçekten göstermek istiyorsanız, iki buçuk tonluk, beş metre uzunluğundaki ayaklıklar üzerinde bir malikaneden daha felsefi olarak tutarlı cevaplar olduğunu hissetmekten kendimizi alamayız.
Ama elbette birisinin Q7 eklentisi almasının nedeni gerçekten bu değil, değil mi? Bunu alacaklar çünkü bu, Benefit In Kind şirket arabası ölçüsünde çalınan büyük, hızlı, lüks bir SUV. Bu noktada, Q7 çivilenmiş.
 
Top