Aston Martin Virage

#1
Aston Martin Virage bir olan otomobil İngiliz üretici tarafından üretilen Aston Martin onun için bir yedek olarak V8 modelleri. 1988'de Birmingham Motor Show'da tanıtılan 1993'te yüksek performanslı Vantage'a katıldı ve 1996 yılında standart otomobilin adı V8 Coupe olarak değiştirildi .

Bu V8 motorlu otomobil şirketin üst modeli olarak tasarlandı ve 6 silindirli 1994 DB7 onun altına yerleştirildi. DB7 bir V12 motora çevrilmiş ve performans avantajı talep etmiş olmasına rağmen , bu V8 modeli Aston Martin serisinin seçkin, pahalı ve el yapımı amiral gemisi olarak kaldı. 2000 yılında Vanquish ile değiştirildi. 2000 model yılı sonunda, Virage ile ilgili tüm modellerin 1.050'si üretildi. V8 Vantage adı , 2005 yılında yeni bir giriş seviyesi modelinde yeniden ortaya çıktı .

Aston Martin'in şu anki diziliminin ortasına uyması için 2011 Cenevre Otomobil Fuarı'nda yeni nesil Virage tanıtıldı.

Virage


Önceki V8 ile karşılaştırıldığında , tasarım taze ve daha modern. Değiştirilen V8'den daha çok bir Lagonda'ya benziyordu . Gerçekten de, şasi, üçgen şeklinde yarıçaplar çubuklar ve bir Watts bağlantısı ve önünde çift salıncaklı bir ünite ile yerleştirilmiş bir de Dion tüp arka süspansiyonuna sahip Lagonda'nın bir evrimi idi . [2] Maliyetleri düşürmek için, daha az önemli parçaların çoğu Aston geçmişinde olduğu gibi diğer şirketlerden geldi. Şık farlar ve stop lambaları sırasıyla Audi 200 ve Volkswagen Scirocco üniteleriydi; General Motors , Jaguar ve Forddireksiyon kolonu, klima kontrol paneli ve kısa devre şalterleri sağlanmıştır. Aslında Ford, Virage piyasaya sürülmeden kısa bir süre önce Aston Martin ve Jaguar'ı satın aldı.


Virage arka görünümü

Virage, tamamen alüminyum gövdesine rağmen büyük, ağır bir otomobildi, ancak 32 valf 5.3 L (5.340 cc) V8 motorun 494 N⋅m (364 lb⋅ft) torku , performansını süper otomobil seviyelerine yükseltti. Sports Car International ilk testte “Hızlanma asla bitmedi” dedi . Ayrıca, 335 PS (246 kW; 330 hp) motorun "istekli ve daha hızlı revire" yapısını Callaway tasarımlı kafaları ve Weber - Marelli yakıt enjeksiyonuyla övdü . “Hiçbir şey Aston V8'e benzemiyor” dedi. 1.790 kg (3.946 lb) otomobil, 254 km / s hıza ulaşabilir. Otomatik, yaklaşık 6.5 saniyede durmadan 60 mil / saate (60 km / s) erişebilir. 1996 Geneva Show'da 354 PS'ye (260 kW; 349 hp) yükseltildiği duyuruldu . aktör Rowan Atkinson ön kapağında yer bir Virage Coupe ait Car (dergi) Mayıs 1990 o, modern klima kontrol sistemi emektar Aston sürücünün hayalleri ve couldn ötesinde ısıtma verimliliğini temin nasıl yorumladı yazıda Sıcak hava başlangıçtan itibaren 90 saniye içinde ayak bölmesinden kaynaklanacağına inanmayın.

Beş hızlı ZF kılavuzu Virages'in yaklaşık yüzde kırkına yerleştirildi. En popüler otomatik seçenek Chrysler'in üç hızlı Torqueflite şanzımanıydı. 1993 için üç hızlı bir dört hızlı otomatik ünite ile değiştirildi. Vantage’dan alınan altı ileri kullanım kılavuzu da Virage’ın üretim sürecinde geç kalıyordu.

Astonmartinvirage.jpg
 
Üst