Alfa Romeo 75 Hakkında

Arabadelisi

Well-known member
#1
Alfa Romeo 75 satılıyor (Tipo 161, 162B), Kuzey Amerika olarak Milano , Milano'da bir tane kompakt yürütme araba İtalyan otomobil bulunuyor Alfa Romeo , sadece üç yıl içinde 236.907 ve üretimin sonunda 1992 yılında 386.767 tarihinde mühendislik yapıldı.

Alfa Romeo 75, Alfa Romeo Fiat tarafından satın alınmadan önce piyasaya sürülen son modeldi. ( Alfa Romeo 164 , bağımsız olarak uzaktaki oğul modeldi.)

genel bakış

75 Mayıs 1985'de tanıtıldı yerine Giulietta (o çok şartlı ödemeyle hangi ile birlikte yapıldı), ve üretim Alfa'nın 75 yıl kutlamak için seçildi. Stil Merkezi Alfa Romeo başı ile tasarlanmış gövde, Ermanno Cressoni Uygun ızgara ziyaretinde farları, kare (Benzer Özellikler Cressoni tasarlanmış uygulanmıştır ile ön sivrilen çarpıcı Bir kama Şeklinde tarz oldu 33 ).

1986 Torino Otomobil Fuarı'nda , daha sonra 156 Sportwagon'un çekici bir öncüsü olan prototip 75 mülk görülüyordu. Ancak bu sürüm, Fiat Alfa Romeo'nun kontrolünü ele geçirdikten sonra iptal edilmek üzere hiçbir zaman listelenmedi . 75 Turbo Wagon adındaki otomobil, temel olarak 75 Turbo kullanan İtalyan teknik direktör Rayton Fissore tarafından burada . Daha sonra 1987 Cenevre Otomobil Fuarı'nda iki emlak versiyonu bulundu ; Biri bu Turbo Wagon'du ve diğeri Sportwagon adlı 2.0 litrelik bir versiyondu

Teknik özellikler

75, sıra dışı teknik özelliklere sahipti, en önemlisi, neredeyse arkadan neredeyse tamamen dengelenmiş olmasıydı. Bu, transaks şeması kullanılarak başarıldı - standart beş vitesli şanzımanın arka diferansiyele ( arkadan çekişli ) bağlı arkaya monte edilmesi . Ön süspansiyon bir burulma çubuğu ve amortisör kombinasyonuydu ve arkada amortisörlerle birleştirilen pahalı bir Dion tüpü ; bu tasarımlar otomobilin kullanımını optimize etmek için tasarlandı; dahası, arka fren diskleri, arka aksın ortasına, dişli kutusu diferansiyel grubunun yanına yerleştirildi. Motor krank mili doğrudan iki segmente cıvatalandıalt tarafın uzunluğunu motor bloğundan şanzımana kadar süren ve motorun hızında dönen tahrik mili . Şaft bölümleri, titreşim ve motor / dişli kutusunun hasar görmesini önlemek için elastomerik 'donut'larla birleştirildi. 2.0 L Twin Spark ve 3.0 Litre V6, sınırlı kayma diferansiyeliyle donatılmıştır .

75, daha sonra motor sistemlerini izleyebilen ve olası hataların sürücülerini uyaran, Alfa Romeo Control adı verilen, gelişmiş bir panele monte edilmiş teşhis bilgisayarına sahipti.

Piyasaya sürülen 75 motor serisinde dört silindirli 1,6-8,8- ve 2,0 litre benzinli karbüratörlü motorlar, VM Motori'nin ürettiği 2,0 litre ara soğutmalı turbo dizel , ve 2,5 litre yakıt enjekte edilmiş V6 bulunuyordu. 1986 yılında, Garrett T3 turboşarj , ara soğutucu ve yağ soğutucusu kullanarak yakıt enjekte edilmiş 1.779 cc çift kameralı motora sahip 75 Turbo piyasaya sürüldü .
1987 yılında seriye 3.0 litre V6 eklendi ve 2.0 L Alfa Romeo Twin Cam motor şimdi silindir başına iki bujiye sahip olacak şekilde yeniden tasarlandı , motor Twin Spark olarak adlandırıldı . Yakıt enjeksiyonu ve değişken valf zamanlamasıyla bu motor 148 PS (109 kW; 146 hp) üretmiştir. Değişken supap zamanlamasını kullanan ilk üretim motoruydu. Arabanın Milano olarak bilindiği Kuzey Amerika'da, 1987'den 1989'a kadar sadece 2.5 ve 3.0 V6 motorlar mevcuttu.

Kuzey Amerika'nın 2,5 litre Avrupalı meslektaşlarından temelde farklıydı. Federal yönetmelikler nedeniyle bazı değişiklikler yapılması gerekti. Dışarıdan en dikkat çeken, içlerinde tipik kauçuk akordeonları bulunan 'Amerika' tamponlarıydı. Ayrıca, bu tamponlar içinde kalın (ve ağır) şok emici bir malzemeye sahipti ve ayrıca, amortisörlerle araca monte edilmişlerdi. Bu amortisörleri barındırmak için, 'Amerika' organları Avrupalılardan biraz farklıydı. Avrupa modeline göre diğer değişiklikler şunlardı:

Arka koltukların arkasında bulunan 67 litrelik bir yakıt deposu, bagaj kapasitesini 500 L'den (18 cu ft) 300 L'ye (11 cu ft) düşürüyor.
Tamponlarda yan işaretler
Tamponun altından aracın r / s tarafında merkez yerine dışarı yapışan egzoz susturucusu
Kapı ve bagaj kapağındaki takviyeler
Kaputu çarpışmada tutmak için kaputun altındaki kancalar
Kuzey Amerika otomobilleri de farklı donanım seviyelerine sahipti (versiyona bağlı olarak: Milano Silver, Milano Gold veya Milano Platinum). L / h ve r / h elektrikle ayarlanabilen dış aynalar, elektrikle uzanmış koltuklar ve seyir kontrolü Avrupa'da genellikle isteğe bağlıydı. Otomobil ayrıca 2.5 V6 için 3 vitesli ZF otomatik şanzıman seçeneğiyle de mevcuttu. Elektrikle çalışan arka camlar ve klima sistemi gibi daha yaygın olan diğer seçenekler ABD'de standarttır. ABD otomobillerinde ayrıca farklı döşeme stilleri ve elbette farklı gösterge paneli panelleri de mph hızını, psi'de yağ basıncını ve F derecesinde soğutma suyu sıcaklığını ve son bir dokunuş olarak AR kontrolünün emniyet kemeri uyarı lambası da dahil olmak üzere farklı olduğunu gösteren farklı paneller vardı.

Avrupa şartnamesi olan 2.5 V6 (2.5 6V Iniezione veya 2.5QV) yalnızca 1985 ile 1987 yılları arasında resmen satıldı, ancak bazıları 1989'a kadar kayıtlı değildi. Nispeten az bir kısmı satıldı (yaklaşık 2.800 birim), özellikle 155 PS (114 kW; 153 hp) 1.8 Turbo, bazı ülkelerde düşük yerinden olma nedeniyle vergilerde daha ucuz olan Turbo piyasaya sürüldü. V6 ve satır içi dört ayaklar arasında daha büyük bir boşluk yaratmak için 2.5, 1895 PS (138 kW; 185 hp) sunmak için 2.595.200 cc'ye çıkarıldı ve bu yeni motor 1987'de 3.0 Amerika olarak tanıtıldı. 3.0, yalnızca çarpma tamponları ve bagaj içi yakıt deposu ile birlikte ABD spesifikasyonlarında geldi. Bununla birlikte, Avrupa’daki ’Amerika’da yan işaretler veya kapı, motor kaputu ve bagaj kapağı tahkimatı yoktu. Teslim edilen ülkeye bağlı olarak, 3.

1988'de motorlar tekrar güncellendi, 1.8 L karbüratör versiyonu 1.8 enjekte edilen yakıtla değiştirildi, yani seriye yeni büyük dizel motor eklendi. 1989'un sonunda 1.6 L karbüratör versiyonu yakıt enjeksiyonu için güncellendi ve 1990'da 1.8 L turbo ve 3.0i V6 biraz daha güç ve güncellenmiş süspansiyon aldı. 3.0 V6 şimdi L-Jetronic yerine bir Motronic sistemle donatılmıştı. 1.8L turbo şimdi 'Amerika' şartnamesinde de mevcuttu, ancak ABD pazarı için yeterince garip değildi. 3.0 V6 ABD'ye yaptı ve Milano Verde olarak satıldı.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst