Acura MDX Üçüncü nesil (2014 – günümüze) İnceleme


#1
2014 MDX Prototipi 2013 Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı , prodüksiyon versiyonu New York Otomobil Fuarı'nda açıklandı. Üretim 2 Mayıs 2013'te başladı; araç montajı Ontario, Kanada’dan Lincoln, Alabama’ya kaymıştır. ABD satışları 20 Haziran'da başladı.

MDX şimdi Değişken Silindir Yönetimi ile 3,5 litrelik doğrudan enjeksiyonlu Earth Dreams V6 tarafından desteklenmektedir . Amerika Birleşik Devletleri'nde ilk kez bir önden çekişli sürüş (FWD) modeli mevcut, ancak tekerlekten çekişin sunulan tek yapılandırma olduğu Kanada'da bulunmuyor . EPA tarafından tahmin edilen yakıt ekonomisi, 18/27/21 mpg (şehir / otoyol / kombine) ve 20/28/23 mpg olarak derecelendirilmiş FWD modelleri ile dört tekerlekten çekişli ( SH-AWD ) modellerde geliştirildi.

İçten azaltılmış düğmeyle dokunsal geri bildirimli 7 inç dokunmatik ekran ekleyerek , 8 inçlik ek bir ekran da standarttır. İç gürültüyü azaltmak için, akustik ( PVB katmanlı) bir ön cam, akustik ön kapı camı ve daha kalın arka cam ve üçlü kapalı kapı açıklıkları kullanılır. Gelişmiş paket modelleri daha kalın bir halı taban katmanı ve ön çamurluk gömlekleri kullanarak daha fazla gürültü azaltmayı içerir. Oturma H noktası azaltıldı ve daha sportif bir his için direksiyon dişli oranı% 9 daha hızlı. MDX daha az hareket eder ve ağırlık merkezini azaltır .

Acura'ya göre, dış model aerodinamik olarak düşüyor ve yeni model Nürburgring'i öncekinden 80 saniye daha hızlı geciktiriyor. Farlar Acura'nın Jewel Eye LED Farlarıdır (ilk önce RLX'te tanıtılmıştır ). Her bir far, kısa far aydınlatma için üç ve uzun far aydınlatma için iki kullanılan beş ayrı LED kaynağı kullanır. LED tampon monte edilmiş sis farları, satıcıya monte edilmiş bir seçenek olarak sunulmaktadır.

Yapı sağlamlığı arttırılmış ve yüksek dayanımlı çelik kullanımıyla ağırlık azaltılmıştır. Genel olarak, toplam araç gövdesi kütlesinin% 64'ü yüksek mukavemetli çelik (HSS), alüminyum ve magnezyumdur. HSS araç kütlesinin% 59'unu oluşturur; 1.500 MPa akma dayanımı çelik% 7'yi oluşturur. Halka şeklinde sıcak damgalanmış tek bir HSS bileşeni , geliştirilmiş çarpma koruması için A sütunu , tavan rayı, B sütunu ve ön kapıları çevreleyen alt zemin rayı güçlendirir . Acura, simüle edilmiş bir IIHS % 25'lik küçük ofset ön çarpma testini gerçekleştirdikten sonra ön kapıların normal kuvvetle açılacağını belirtir .
Güvenlik açısından, MDX standart bir sürücünün diz hava yastığı, isteğe bağlı Şerit Tutma Sistemi ve Çarpışma Azaltma Fren Sistemi ekler . Adaptif Hız Kontrolü şimdi dur ve git fonksiyonludur.

AcuraMDX3.jpg
 
Top